wtorek, 23 sierpnia 2016

Pierwsza furia

Jak zawsze kiedy wchodziłam do szkoły widziałam wzrok zdziwionych ludzi skierowany na mnie mimo iż miesiąc szkoły już minął wszyscy nadal byli zdziwieni tym że mam fioletowe włosy.
Pierwszą lekcją była historia od razu niemal wyjęłam książki i zeszyt do pisania. Ktoś z głowy się odezwał kiedy starsi chłopcy z mojej klasy weszli do pomieszczenia.
-Uważaj na nich znowu coś knują!
-Spokojnie jeszcze i tak nic nie napisałam
Odpowiedziałam w myślach. Nie miałam ochoty słuchać znowu zrzędzenia naszego nauczyciela dlatego puki niewiele osób było w klasie poprowadziłam kabel od słuchawek pod ubraniami i podłączyłam do telefonu. Jako jedyna siedziałam sama więc kiedy lekcja się zaczęła na dobre i było już po sprawdzeniu obecności mogłam swobodnie zacząć pisać. W tym samym momencie podszedł do mnie nauczyciel wyrywając mi zeszyt.
-Hmm...Panno Mei to nie jest przerwa czy lekcja pisarstwa tylko lekcja historii!
Krzyknął klepiąc mnie zeszytem po głowie zabrał go i schował w biurku. Nie wiele brakowało abym mu je podpaliła. Targała mną złość i nienawiść zabrał mi moją Larę! Jedną z postaci była dla mnie ochroną jak i opiekunką kiedy nie miałam zeszytu znikała z mojej głowy. Na koniec lekcji podeszłam do nauczyciela.
-Może mi pan oddać moją własność?
-Zastanowię się młoda panno siadaj na miejsce
Spakowałam się i gdy nie było już nikogo w klasie podeszłam jeszcze raz.
-Może mi pan oddać zeszyt proszę jest dla mnie ważny!
-Który to już raz kiedy cię o to upominam?
-Nie obchodzą mnie jakieś głupie daty nigdy do niczego mi się to nie przyda.
-Oddam ci zeszyt a ty w zamian będziesz mi grzecznie siedzieć na lekcjach
Moje oczy zmieniły barwe na czerwone nigdy nie lubiłam się uczyć wolałam żyć w swoim świecie. Kiedy byłam jeszcze malutka opiekował się mną demon wbrew wszystkim podejrzenią kazał mi obiecać że nigdy nie zranie drugiej osoby swoją mocą co też zrobiłam. Z udawaną pokorą słuchałam uwag nauczyciela na mój temat a kiedy tylko oddaĺ mi zeszyt wybiegłam ze szkoły nienawidziłam tego miejsca!  Szybko znalazłam się w parku.



Moi mili tutaj mała informacja puki co będę wprowadzać posty nierównomiernie 1 września ustalę 1 dzień w którym będę je dodawać oraz godzinę pozdrawiam was! :)

2 komentarze:

  1. przejmujące opowiadanie:0 masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję nawet nie macie pojęcia jak mnie takie komentarze motywują do działania! :)

      Usuń