czwartek, 18 sierpnia 2016

Początek

Jestem dziewczynką o szarych oczach bladej cerze różowych włosach. Uczę się w gimnazjum a raczej dopiero do niego idę mam 12 lat 12 września będę mieć 13 urodziny. Jestem kimś więcej niż zwykli ludzie potrafię się teleportować i wywoływać różne dziwne rzeczy. Mieszkam w dużym domu wraz z mojim Husykim Sharkim nazywam go tak bo je wszystko i uwielbia pływać! Moi rodzice zmarli w wypadku samolotowym opiekuje się mną wuj który przyjeżdza raz na kilka miesięcy z Polski specjalnie chodzi na naukę japońskiego aby móc ze mną rozmawiać. Czuje się bardzo obco w nowej szkole sporo osób mi dokucza niestety obiecałam mojemu przyjacielowi że nie będę nigdy atakować ludzi swoją mocą. Moim marzeniem jest pisanie książek kiedy próbuje coś pisać moi oprawcy niszczą moją ciężką prace na szczęście wszystko zawsze zostaje mi w głowie. Czasem wydaje mi się że moje postacie żyją nie raz słyszałam jak do mnie mówiły lub przenosiły się w mój świat tylko ja ich widzę i słyszę.
Mam na imię Mei jestem skrzydlatym człowiekiem o nadnaturalnych mocach i chce abyście poznali moją historię.

1 komentarz:

  1. Ciekawy wpis! :) Tak trzymaj!

    Pozdrawiam!
    * * *
    https://www.instagram.com/janaanastazja/?hl=pl

    OdpowiedzUsuń